Психолого-педагогічна корекція

Психолого-педагогічна корекція

Сенсорна інтеграція
Сенсорна інтеграція - стимулятор сенсорних і вестибулярної систем.
89
Психологічна корекція
Це вплив на психіку для повноцінного розвитку і функціонування особистості.
IMG_1548
Арт-терапія
Метод психотерапії, заснований на мистецтві і творчості.
91
Логопедична корекція
Логопедична корекція - це виправлення мовних порушень.

ПСИХОЛОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ДІТЕЙ В ЦЕНТРІ «СКІФОС» (М. СКАДОВСЬК)

Психологічна реабілітація спрямована на формування соціально-побутових і культурних навичок, навчання соціальної поведінки, нормалізацію психо-емоційного стану дитини. Використовуються такі методики: психологічна та логопедична корекція, анімалотерапія, арт-терапія, кімната сенсорної інтеграції.

Психологічна реабілітація спрямована на формування соціально-побутових і культурних навичок, навчання соціальної поведінки, нормалізацію психо-емоційного стану дитини. Використовуються такі методики: психологічна та логопедична корекція, анімалотерапія, арт-терапія, кімната сенсорної інтеграції.

Психологічна реабілітація – важлива складова допомоги дітям з обмеженими можливостями. Даний напрямок передбачає допомогу і підтримку дитини в будь-яких життєвих ситуаціях, а також спільний пошук ресурсів для задоволення потреб і реалізації можливостей. Курс психологічної реабілітації сприяє соціальній адаптації та налагодженню контакту з однолітками і дорослими.

ЦЕНТР ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДИТИНИ «СКІФОС»: ЕТАПИ ДОПОМОГИ

Дитина з обмеженими можливостями вимагає максимального батьківського участі на всіх життєвих етапах. Заклопотаність дорослих щодо фізичного та психоемоційного розвитку чада призводить до накопичення роздратування і можливих конфліктів. Складна емоційна обстановка негативно позначається на всіх членів сім’ї, що загрожує посиленням стану і розвитком нових патологій у дитини з обмеженими можливостями. Попередити ситуацію можуть фахівці центру соціально-психологічної реабілітації дітей «Скіфос».

Реабілітаційний центр «Скіфос», який знаходиться в місті Скадовську Херсонської області, надає психологічну допомогу в кілька етапів:

Етап перший – психологічна діагностика. На даному етапі профільними фахівцями реабілітаційного центру «Скіфос» проводиться діагностичний аналіз комунікативної, емоційно-вольової та інтелектуальної сфер розвитку дитини. На основі зібраного матеріалу розробляється індивідуальна корекційно-реабілітаційна психолого-педагогічна програма.

Етап другий – психокорекційна робота із застосуванням інноваційних комплексних методик і індивідуального підходу. До найбільш поширених методів психокорекції, які використовуються фахівцями центру психологічної реабілітації «Скіфос», відносять:

арт-терапію;
пісочну терапію;
ігрову терапію;
музикотерапію;
індивідуальну терапію;
групову терапію та ін.
Психокорекційна робота центру психологічної реабілітації «Скіфос» спрямована на корекцію самооцінки, зняття нервово-психічної напруги, формування навичок самостійності і відповідальності, розвиток пам’яті, уваги, мислення, уяви та інших психічних функцій.

Етап третій – контрольно-прогностичний. На заключному етапі фахівці центру «Скіфос» оцінюють динаміку розвитку пацієнта і розробляють програму подальших корекційних завдань.

Уточнити можливість проходження психологічної реабілітації в центрі «Скіфос» можна онлайн або по телефону. Контактні способи зв’язку вказані у відповідному розділі сайту.

Педагогічна реабілітація

Педагогічна реабілітація в реабілітаційному центрі для дітей «Скіфос»

Один з провідних сучасних центрів прогресивної медицини «Скіфос» допомагає в ряді медичних напрямків. Це 4 умовні групи подібних діагнозів, а саме – реабілітація дітей з патологіями нервової системи, з патологіями опорно-рухового апарату, з патологіями дихальної системи, з патологіями нейроендокринної та імунної системи. Але з огляду на, що діти з даними захворюваннями багато часу проводять на курсах реабілітації, то слід зазначити важливість педагогічного підходу в лікувальному процесі.
«Скіфос» – це міжнародний дитячий реабілітаційний центр, який знаходиться в місті Скадовськ, Херсонської області. Особливістю даного центру є унікальні кліматичні умови, які сприяють відновленню і реабілітації дітей в рідному краї. А сучасні методи лікування та новітньої розробки медична апаратура забезпечують реабілітаційний процес високої якості.
Педагогічна реабілітація дітей з особливостями у розвитку є невід’ємною частиною реабілітаційного процесу і надається паралельно з реабілітаційними послугами інших видів. Суть педагогічної реабілітації полягає в тому, щоб здійснювалося максимальне досягнення ефекту від курсу реабілітації при мінімальних витратах часу на її виконання.

Особливості педагогічної реабілітації в медичних установах

Педагогічна реабілітація в реабілітаційному центрі являє собою комплекс послуг по корекції і компенсації функцій, які дозволяють дитині з особливостями у розвитку найбільш легко пристосуватися до соціального середовища. Здійснюється даний вид реабілітації за допомогою педагогічних методів і засобів.
Корекційна навчання в реабілітаційному центрі проводить педагог, і воно включає в себе:
• Навчання за необхідне життєвим навичкам;
• Формуванню персональної безпеки;
• Розвитку комунікабельності та соціальної незалежності;
• Навчання користування технічними засобами реабілітаційного процесу;
• Відновлення соціального досвіду за допомогою педагогічних прийомів в ситуаціях порушення функцій організму або обмеженої здатності до навчання.
Якщо більш зрозумілими словами, то педагогічна реабілітація допомагає дітям з особливостями у розвитку не відчувати себе «особливими», а стати повноправними членами суспільства. І з огляду на те, наскільки медичне обслуговування стало організованим, то в центрі будуть надані всі необхідні для якісного життя пристосування. Питання полягатиме лише в своєчасному навчанні дитини всім необхідним навичкам.

Педагогічна реабілітація - основа успішного майбутнього дитини з особливостями розвитку!

Складно переоцінити потребу дітей, які є пацієнтами реабілітаційного центру, в систематичної педагогічної реабілітації. Адже отримуючи успіхи від інших видів реабілітації, дитина потребує процесі навчання способів самостійного і незалежного способу життя. Якщо своєчасно не навчати дитину способам адаптації до соціального середовища, то це спричинить за собою нові проблеми: формування негативних рис характеру, проблеми з проявом себе в суспільстві і взаємодії з іншими, проблеми з пізнанням і дослідженням навколишнього середовища.
Педагогічна реабілітація повинна включаться до загального педагогічний комплекс заходів, які націлені на компенсацію дефекту. А такий комплекс педагогічних заходів допомагає корекції недоліків психофізіологічного розвитку, які сформувалися через вродженого або набутого дефекту. Даний вид реабілітації сприяє ефективній індивідуальної реабілітації, що являє собою індивідуальне навчання по формуванню специфічних компенсаторних умінь, навичок і якостей.